Friday, November 6, 2009

Teh Dan Coklat

Sebelum ni aku kurang menggemari minuman seperti teh kerana mempunyai kadar kolestrol yang tinggi dan kurang menyihatkan.Hehe macam bagus tapi sebulan lepas member aku dah kenalkan aku dengan sejenis minuman baru iaitu '3 layer tea' atau dalam bahasa mesia nya teh 3 lapis (agak kurang enak disebut).

Maka terjadilah satu peristiwa dimana aku dah ada minuman faveret baru iaitu 3 layer tea.Teh 3 ni ada 3 lapis..bawah sekali gula melaka..atas dia susu cair..atas sekali baru teh.Ohh agak enak lemak berkrim disukai ramai gitu.Aku sukakan rasa dia yang menyelerakan dan pekat.Tapi tak boleh minum selalu nanti kencing jadi manis.Skali skale sahaje boleh ler.

Ini dah jadi menu wajib aku kalau aku berpeleseran malam minggu dikedai mamak.Selain tu aku juga sukakan menu 'hot chocolate' kalau ke oldtown kopitiam.Pure coffee i dont like..but coffee with blended ice and chocolate i suka you..! HahaHa.Korang kena cuba..!

No comments: