Thursday, November 5, 2009

Berat Badan

Wahh walaupun dah lama raya berlalu namun masih terasa kesannya pada fizikal aku.Mungkin disebabkan selepas raya aku sudah malas mahu ke gymnasium seperti sebelum ramadhan membuatkan ada rakan aku kata 'Naz apa pasal perut dah naik..?'.Wahh terasa aku nih..

Ohh aku risau dengan penambahan 'spare tyre' di perut aku.Nanti hilanglah ciri lelaki maskulin aku..buruk dowh..! aku tak sanggup menjadi lelaki yang buncit ala2 kaki makan rasuah di usia yang muda.Walaupun aku tidak sekacak mana..tapi aku tetap mahu kelihatan kemas dan anggun.Miahaha.

Bermula minggu lepas aku dah rajin 'work out' di gymnasium semula.Makan pun aku dah berpantang balik supaya boleh kelihatan sasa seperti abang2 body di gymnasium tempat aku pergi.Tapi aku tak maulah badan yang gila gedabak macam diorang..pun nampak buruk juga.Cukuplah sekadar 'sedap2' orang melihat dan membuatkan gadis2 rasa teruja melihat aku..kuikui.Aku gurau jer la..untuk kepuasan diri sendiri sudah.

Go away perut buncit..! Damn you and i hate you..! HaHa.

Ryan Reynolds.

No comments: