Thursday, November 19, 2009

Minah Tudung

Aku tak tahu sama ada aku seorang ataupun orang lain juga merasakan benda yang sama seperti aku rasakan.Aku rasa sangat menjengkel dan membencikan bila gadis muda sekarang tidak menghormati pemakaian tudung.Contohnya..?

Semasa di kolej aku banyak perhatikan minah kepala bertutup..tapi baju singkat bila tunduk nampak jubor ataupun baju ketat gila sampai terbonjol buah nangka.Ada pengalaman aku semasa di semester satu..sorang minah ni nama dia *tuuut* (censored) kepala bertudung tapi bila dia tunduk nampak spender g-string dia kaler pink.Aku bukan sengaja nak tengok yer rakan2..

Bila nak mengikut syariat Allah SWT biarlah dengan cara yang menyeluruh..bukan sekadar mengikut secara caca merba.Aku cukup anti dengan golongan ni dan satu lagi orang yang solat tak sampai 5 minit.Seolah2 tak ikhlas dalam menjalankan perintah yang Maha Esa..

Jadi daripada minah bertudung ni tapi bawah dress up macam haram..lebih baik tak pakai tudung..lagi cun.Tak adalah korang memberi persepsi negatif kepada orang yang bukan beragama Islam..bertambah teruk bila banyak pornstar 3gp sekarang yang dah bertudung..pornstar cara sopan ker..? F*ck you..!

Aku masih tak faham.. :P

3 comments:

Unknown said...

ada yang baju baju tak ketat, tapi singkat.. bila tunduk, nampak tali bra..

ArtForAuction said...

And you guys solat jumaat but later fap to porn.
Yeahs we female are as hypocrite as you men.
Get used to it.

Anonymous said...

agreed to Izzy Does It