Wednesday, November 4, 2009

Intro Mintro


Salam Kalian..haha lahir sudah blog aku yang entah keberapa belas ni.Dalam blog aku kali ni tiada apa yang menarik..hanya sekadar menceritakan perjalan hidup aku seharian yang kadang2 membosankan..kadang2 menggembirakan.

Dah lumrah asam garam hidup..kadang2 manis..kadang2 pahit dan tak semua yang kita nak akan dapat..begitu juga sebaiknya.Kewujudan blog ni sekurang2 nya akan membuat aku ingat kembali masa lampau dimasa akan datang.Kata orang kita belajar dari masa lepas..tapi aku sering mengingatkan diri aku sekarang..benda buruk atau kesilapan yang dah terjadi dimasa lepas tu jangan membuatkan kita takut untuk melangkah dan melihat ke masa hadapan.

Paling penting bagaimana kita mahu mencorakkan hidup kita sendiri kearah yang lebih baik.Anak muda macam aku biasalah nak enjoy kesana kemari..tapi aku sering ingatkan diri aku agar tidak melampau batas..sebab kita yang hari ini bakal mencorakkan kita yang dimasa hadapan.Aku suka dengan pepatah berikut ;

Decide what you want .. believe you can have it, believe you deserve it, believe it's possible for you..!

Good Luck For Me...!! HahaHa.. :)


No comments: