Friday, November 6, 2009

Pagi Yang Gila

Hari ni aku panas betul..bukan apa aku lupa minggu pertama adalah hari cuti untuk ofis aku.Disebabkan tu dengan selamba jer aku ke ofis.Kunci pulak memang ada ngan aku sentiasa.Bila sampai kat ofis bos aku kol cakap 'ehh awak ada kat ofis ker..?'.

Hampeh punya bos..bukan dia nak bagitau hari ni cuti.Mesti dia nak suruh aku wat kerja secara percuma..Nasib la kan..kalau aku dah sorang kat ofis ni banyak la idea pelik2 akan muncul.Aku kan budak nakal yang sentiasa punya idea tak masuk akal.

Biarlah..aku lepak jer kat ofis ni buat macam bapak aku yang punya ofis.Aku nak tidur..aku nak tu..nak ini dan sebagainya.Dan aku kena buat ulangkaji sikit2 untuk exam MUET akan datang..Haha.Bos ingat aku nak buat kerja hari ni..? Kiss my *** demn yuh..! Tapi aku juga yang sengal kuda datang ofis time cuti.Kalau aku tau..aku sambung tido jer kat rumah.Jadi malam ni aku ada tenaga mahu pergi berfoya2.

Ohh semasa entry ini ditulis..aku masih lagi ada di ofis memikirkan benda tak masuk akal yang akan aku buat.



No comments: