Wednesday, December 2, 2009

Samseng Melayu

Dekat Kolej aku dulu..ramai puak macam ni dan aku hanya tertawa dalam diam melihatkan perangai dan perwatakan mereka.What a dumbass..!

1.Muka Budget Pailang ( Padahal Muka Macam Spongebob Squarepants )


2.Paling kelakar..suka lepak ramai2 pastu pandang orang macam ajak bertumbuk.Jalan pun senget macam ketam nak tunjuk taiko..blajar hormat orang la weh..! skali aku karate tulang rusuk kau berderai.Apa lagi..? Beg silang..? Jalan kehulu kehilir dengan beg silang pun satu hal.


Lepas tu dekat beg silang jangan lupa sangkut keychain yer.Bila pandang orang muka jangan lupa nak buat kerek.Bertambah kerek bila big brader kau ada sekali waktu tu.Kumpul ramai2 di tempat terbuka..bila orang pandang bertambahlah rasa angkuh dan kebanggaan kau.

P/S : Majulah bangsa Melayu..jangan bercakap tentang perjuangan kalau tidak tahu apa2..Mengajilah dengan sempurna walaupun asas al-quran..sunnah dan hadis dengan kukuh.Sekuat mana kita belajar untuk hormatkan orang lain walau dia bukan siapa2.Kukuhkan ukhuwah dan persaudaraan sesama Melayu.Elakkan ciri2 fahaman assabiyah dalam hidup.Menuntut biar dengan kepala otak..tak guna jalan mendada kalau ilmu didalam kepala masih cetek.Ohh lupa nak letak tanda.. ///

2 comments:

Hellioz said...

byk lg kne list neyh~
gyahahah~

Unknown said...

haha.. betul sangat.. rasa nak pukul je diorang