Sunday, December 13, 2009

Cina Bukit

Sebelum ni aku cukup suka mengutuk dan mencaci pelajar arab dan niggaz yang suka buat kecoh dan tidak hormatkan adat budaya orang sini.Sekarang aku mahu mengutuk pelajar dari negara China yang biasanya kami di IPT tempatan gelarkan mereka 'Cina Bukit'.

Di kolej lama aku..pada mulanya tidak berapa ramai pelajar dari China ni tapi kebelakangan ni mereka dah mula ramai macam celaka.Kenapa aku rasa mereka sangat menjengkelkan..? Sebabnya..

1.Mereka suka berjalan hanya dengan berseluar dalam kesana kemari dikawasan koridor hostel tanpa riak muka yang menunjukkan rasa malu atau bersalah.

2.Mereka juga suka mandi bogel tanpa menutup pintu tandas.Malahan mereka membantu sama sendiri untuk menggosok badan antara satu sama lain.

3.Mereka tanpa segan silu melakukan aktiviti masturbasi dihadapan cermin ditempat sinki.

4.Kebanyakan mereka tidak suka mandi pagi.

Kalau ada antara kawan aku yang berani melakukan aktiviti seperti diatas..dah lama aku ambil lastik dan lastik alat kemaluan mereka.Lama kelamaan bukan rakyat asing yang sepatutnya menyesuaikan diri dengan budaya rakyat Malaysia..tetapi rakyat Malaysia pula yang harus belajar untuk menerima budaya mereka yang dimata kami amat menjengkelkan.

Bila terserempak dengan mereka ni..aku biasanya hanya mampu menahan rasa geli geleman dalam diri.Sudahlah bulu kemaluan ibarat hutan khatulistiwa..boleh pula tayang pada orang lain 'burung dalam hutan tebal' mereka tanpa rasa bersalah.

Aku bukanlah seorang yang racist..tapi tak salah aku mengkritik sesuatu untuk kepentingan rakyat negara ni kan..?




1 comment:

Unknown said...

you're a bunch of left leaning liars!!