Thursday, December 10, 2009

Pak Arab dan Pak Negro

Aku memang suka mengutuk pak arab dan pak negro terutamanya dikalangan pelajar dan secara jujurnya aku akui aku tak suka dengan mereka walaupun bukan semua.2 bulan lepas aku ada menulis tentang pak arab dan pak negro.(LINK) Semalam pun aku ada menaip dalam blog wordpress aku tentang Dato Seri Mohd Khaled Nordin yang tidak akan menyekat kemasukan pelajar asing ke Malaysia. (LINK)

Tadi aku baca dalam blog (LINK) faveret aku pasal Pak Unta dan Pak hitam nih.Cakap betul kan bagus Dato Khaled..kata beliau nak menjadikan Malaysia sebagai pusat pendidikan bertaraf antarabangsa.Another jackass statement made from a minister in Malaysia again..! Betul ke ataupun Malaysia ni sekadar tempat pembuangan sampah sahaja bagi mamat2 yang telah kena 'reject' dari universiti2 luar..?

Pengalaman belajar di kampus yang terletak berdekatan di Putrajaya dan Cyberjaya banyak mendedahkan aku dengan perangai pak arab dan pak negro yang tidak hormatkan rakyat tempatan ni.Mungkin pak arab rasa mereka se'cool' mat saleh di amerika..manakala pak negro pulak rasa mereka tu seperti rapper2 terkenal dibarat seperti Snoop Dog ataupun Ice Cube.

Bertambah menyampah dengan pelajar tempatan yang menjalinkan hubungan cinta dengan pak negro dan Pak Arab ni.Biasanya ayat kawan perempuan aku 'pak arab ni baik tak macam lelaki Melayu susah dipercayai.Yang sebenarnya ayat tersiratnya ialah aku suka poket tebal dan batang besar.Haha.

Disini memang mereka kelihatan stailo..tapi disana tetap berserban dan adat budaya mereka yang kasar dapatkah kita ikut..?

Whatever la nigga..i got my style u got ur style.Habibi ya habibi fuckers..!

No comments: