Monday, December 21, 2009

Bella Swan

Aku sangat suka dengan watak Kristen Stewart sebagai Bella Swan dalam Twillight yang dark.Tapi untuk mempunyai gf/teman hidup seperti Bella Swan itu di alam realiti aku tak mahu kerana aku tak suka gf aku sentiasa dalam keadaan depressed dan dark.Aku mahu gf yang ceria dan bukan kelihatan menakutkan.

(Anaz : Do whatever u want hun..im ur dirty slaves)

Kadang2 wataknya yang dark mengingatkan aku pada anak patung Chucky yang aku sentiasa mahukan diwaktu kecil namun tidak dijual di Toy's r Us.Anyone should giv me on my birthday and i'll love you till death.Aku suka anak patung yang kejam..suka mencarut dan tidak berperikemanusiaan.It's kinda cute..Hahaha..!

Cerita New Moon sangat best tapi watak vampirenya kelihatan agak gay.

kuikuikui..

No comments: