Wednesday, January 13, 2010

Mamak Hilang

Semalam dalam harian metro ada tulis tentang kehilangan 39,046 warga India di Malaysia.Malah Dato Seri '1Malaysia' Najib Razak turut mengulas tentang perkara ini.Katanya ;

"Kami tidak tahu di mana mereka berada sekarang... kemungkinan masih di Malaysia atas alasan ekonomi," katanya dalam temu bual dengan wartawan India yang dalam rangka lawatan ke sini, di pejabatnya di sini, semalam.

Masih lagi kenyataan 1Mesia yang cukup mengarut dikeluarkan oleh seorang menteri kerajaan 1Malaysia.Lebih baik aku sahaja yang menjadi Menteri 1Mesia kerana aku tidak pening memikirkan dimana warga India ini berada.Dalam masa tidak sampai sehari aku sudah berjaya mengesan dimana warga India ini berada.

Foto mereka telah berjaya dirakamkan oleh aku yang menggunakan nama samaran 'Majidol Akmal Botak'.



P/s : Terer tak aku..?

No comments: